newaboutsims3

Direktlänk till inlägg 9 februari 2014

Nedladdningstips! One Shoulder Lace Overlay Dress ♥

Av Grace Hunter - 9 februari 2014 12:15

Hej!

hittade just den här supersöta klänningen av Harmonia på thesimsresource.com Jag kommer defenitivt ladda ner den!

Länken hittar ni nedanför bilden! 

 

http://www.thesimsresource.com/downloads/details/category/sims3-clothing-female/title/one-shoulder-lace-overlay-dress/id/1231758/


/N ♥


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grace Hunter - 15 februari 2014 19:42


Hejhej! Förlåt för dålig uppdatering... Men nu tänkte jag iallafall ladda ner lite saker. Jag hittade det här jättesöta håret från Alesso. Måste verkligen ladda ner det! Jag har ganska länge sökt efter ett liknande hår :D Så det var ju bra att jag hi...

Av Grace Hunter - 8 februari 2014 17:41

HejHej! Nu tänkte jag skriva lite om några världar som jag väldigt gärna vill ha! Men problemet är bara att pengarna inte räcker till.. Men Iallfall dem världar som jag helst vill ha är Sunlit Tides, Midnight Hollow, Roaring Heights och Monte Vista. ...

Av Grace Hunter - 7 februari 2014 17:41

hejsan! jag satt just och kollade runt på lite saker att ladda ner till spelet och hittade denna vackra tomt! Så det får helt enkelt bli dagens nedladdningstips, den hittar ni här.  http://www.thesimsresource.com/downloads/details/category/sims3-lo...

Av Grace Hunter - 6 februari 2014 19:06

hejsan! som ni förhoppningsvis sätt så är vi två tjejer som driver bloggen :) Här kommer ni bland annat kunna läsa om tips, fusk, hjälp, trender, nya spel/uppdateringar och självklart vårt eget spelande. Vi ska försöka uppdatera så ofta som möjligt. ...

Presentation


tjoho! vi är två tjejer på 12 sommrar. Vi älskar att spela the sims 3 så i den här bloggen kommer ni kunna läsa som vårat spelande, fusk/tips och lite annat..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards