newaboutsims3

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Grace Hunter - 7 februari 2014 17:41

hejsan! jag satt just och kollade runt på lite saker att ladda ner till spelet och hittade denna vackra tomt! Så det får helt enkelt bli dagens nedladdningstips, den hittar ni här. 

http://www.thesimsresource.com/downloads/details/category/sims3-lots-residential/title/v%7C-51/id/1231584/

Jag laddade precis ner den och kommer nog inte hinna spela på den idag men jag lovar att lägga upp lite bilder från det så fort jag kan så fort jag kan. 

I förra inlägget glömde jag skriva vilka spel vi har och det är:

The Sims 3 startpaketet

Husdjur

I Rampljuset (Katy Perry)

I Rampljuset

Univeritetsliv

Semesterparadis

Drömjobb

Årsider

Kvällsnöjen

Destenation Världen

Övernaturligt. 


Men ja, här är bilder på dagens nerladdningstips, hoppas ni gillar det och kommentera gärna.

Nästa inlägg som jag skriver kommer nog upp senare ikväll efter att jag har spelat lite på Grace och hennes häst!


    Hasta Luego!   

N

Presentation


tjoho! vi är två tjejer på 12 sommrar. Vi älskar att spela the sims 3 så i den här bloggen kommer ni kunna läsa som vårat spelande, fusk/tips och lite annat..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards