newaboutsims3

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Grace Hunter - 6 februari 2014 19:06

hejsan! som ni förhoppningsvis sätt så är vi två tjejer som driver bloggen :) Här kommer ni bland annat kunna läsa om tips, fusk, hjälp, trender, nya spel/uppdateringar och självklart vårt eget spelande. Vi ska försöka uppdatera så ofta som möjligt. 

För några dagar sedan skapade jag ett hushåll med bara två simmar, Grace och hästen April. Jag hade tänkt fortsätta spela på familjen ett tag och upptadeta så ofta som möjligt så ni kan hålla koll :) I kommande inlägg kommer ni nog kunna läsa mer om fusk och bra sidor att ladda ner saker till ditt Sims 3. Vi kommer oxå tipsa om våra favorit nedladningsprylar, hissa och dissa olika saker i spelet och liknande. Nu tänkte inte jag skriva så mycket mera idag, vi har nämlingen haft nationella prov hela dagen idag och jag känner mig ganska trött. Men håll utkik efter fler uppdateringar, kommer förmodligen en redan ikväll eller i morgon. Puss på er!   


   

kommentera gärna vad ni vill läsa om!  

Presentation


tjoho! vi är två tjejer på 12 sommrar. Vi älskar att spela the sims 3 så i den här bloggen kommer ni kunna läsa som vårat spelande, fusk/tips och lite annat..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards